петък, 13 март 2015 г.

Вкусни и диетични бисквити с цвекло и моркови


~ Лилит ~



Продукти:
- 2 моркова
- 1 малка глава червено цвекло или 1/2 голяма глава
- 1 кафена чаша овесени ядки
- 1 к. чашка брашно от лимец
- 1 к. чашка оризово брашно
- 2 ч.л. бакпулвер
- стафиди
- 60 гр. разтопено краве масло
- 1/3 чаша зехтин
- 3 с. л. мед
- ванилия
- канела
- вода, в случай, че сместа е по-суха

Начин на приготвяне:
- Морковите и цвеклото се настъргват в купа, на ситно ренде

- Към тях се добавят останалите съставки и добре се разбърква. Трябва да се получи гъста каша.

- С лъжица се загребва от сместа и се изсипва върху хартия за печене (в тавата на фурната).

- Фурната се загрява на 180 градуса и бисквитките се пекат около 20-25 минути.

Да се знае, че:
* От това количество смес при мен се получиха две тави бисквитки.

* Едната тава пекох 25 минути и бисквитите станаха по-препечени отдолу, което лично на мен ми хареса повече като вкус, леко карамелени. Втората пекох 20 минути и резултатът е по-меки и по-бели бисквитки.

* При изпичане бисквитите са доста меки и крехки, и трябва много да се внимава като се вадят върху решетка, за да не се счупят.

* Синът ми вече ги обожава.






1 коментар:

Сара каза...

Здравейте, бисквитките изглеждат страхотно! Ще ми кажете ли с каква вместимост е кафяната Ви чаша? Благодаря предварително 😊