понеделник, 2 януари 2012 г.

Дървото на живота - The Tree of Life

Преди да пусна филма имах определени очаквания към него. Все пак бях гледала трейлъра. Неясни, но все пак... очаквания. Оказа се, че нищо в този филм не се покри дори малко с очакванията ми.  :) Хаотичен, направен против всички правила на киното. Филм без конкретен сюжет, без интрига, без действие, а диалог почти няма. 
Молитва към Бог, пътешествие през създаването на Вселената и живота (дори малко динозаври!!!, които бяха на път да ме откажат да гледам още на 20-тата минута) до обикновени семейни взаимноотношения.
Знам че, филмът е доста спорен, освиркван и възхваляван, че няма да се хареса на по-голямата част от аудиторията. Сериозно, ако гледате предимно екшън-комедии, романтични комедии или евтин хорър, (в което не казвам, че има нещо лошо), не се мъчете с Дървото на живота.
Но на мен ми хареса.



~ Лилит ~

Няма коментари: