петък, 12 октомври 2012 г.

Моето първо Мляко с ориз

Знам, че повечето от вас ще ми се смеят (макар, че като знам колко души четат блога, "повечето от вас" означава двама души и не звучи никак страшно), но това е факт - за първи път в живота си направих мляко с ориз. Начинанието ми беше много отговорно, защото на следващия ден трябваше да имам шест купички мляко с ориз, които да стават за ядене. Хората разчитаха на мен (тук малко си придавам важности).
И така... След като изчетох две-три рецепти: 
- измих и почистих чаша и половина ориз
- сварих ориза в чаша и половина вода
- след като ориза стана почти готов, сипах към него литър прясно мляко
- към ориза и прясното мляко сложих 2 пакетчета ванилия и 1 чаена чаша захар
- варих ориза на слаб котлон докато се сгъсти
- след като се сгъсти, сипах млякото с ориз в чашки и поръсих с канела за украса и аромат
- сложих и по една от любимите си бисквитки с овесени ядки

Това е. Гореспоменатите "хора" останаха много доволни от резултата, аз също.





~ Лилит ~

1 коментар:

AleXandria каза...

Двама души биха били, ако се каже "всички от вас ще ми се смеят", а "повечето" от нас значи, че един човек ще се смее и един ще се усмихне :) Млакото с ориз беше божествено :)