петък, 23 май 2014 г.

Уших си маски за сън :)

Преди две години моят любим ми подари маска за сън - бяла, от мека хавлия, пухена - за да не мърморя, когато чете до късно в леглото и светлината ми пречи да спя. Никога не бях ползвала такава маска и в началото се чувствах все едно съм заспала с плетена шапка, която се е свлякла върху очите ми. За беда много скоро свикнах и сега не мога да заспя без маска за сън. Естествено, подарената ми маска след две години ударна експлоатация се амортизира и се замислих над варианта да си ушия сама, в цвят, който си избера (а не каквито се предлагат в търговската мрежа). И ето, че си уших, никак не е трудно.

Необходимите материали са абсолютно подръчни: 
- шаблон, нарисуван от мен и изрязан от хартия
- плат от стара рокля за едната маска и от някакво парче плат за червената маска
- малко вата за пълнеж (от една избушена :) възглавница)
- черен ластик
- дантела, разпорена от потниче, което вече отдавна е изпълнило мисията на съществуването си.
- пластмасови джаджи за регулиране на дължината на ластика, които имах от старата ми маска за сън







~ Лилит ~


Няма коментари: