четвъртък, 17 ноември 2011 г.

Брауни - чудесно мезе! Да, да - мезе!


Рецепти за тях - колкото си искате, все лесни. Аз избрах още по-лесна - купих готова смес за брауни от Лидла - а :)) (С "Лидл-а" поздравявам всички, които знаят за какво става дума). Следвах инструкциите - прибавих яйце, вода и масло, и добавка от мен - стафиди. Следващия път ще добавя и натрошени ядки - бадеми биха се вързали чудесно. За 5 минути приготвих сместа, за 25 я изпекох. Стана чуднотийка. Вдъхнових се от една дегустация, където брауни с патешки дроб бе кулинарното предложение към едно чеврено вино. Патешкия дроб почти не се усещаше и съвсем не се открояваше. Комбинацията беше убийствена. От този момент за мен това е мезето за ароматните червени вина. И не само. Ето моето приложение:

Много добре подхожда като мезе и на новата тъмна бира на Загорка - Резерва 2011. Държа да подчертая, че не обичам бира - нито светла, нито тъмна. Но тази е различна. Когато я опитах за първи път асоциациите ми бяха с плодове и вино. Във вкуса й се усещат боровинки.... много приятно питие. Веднага си помислих, колко добре би подхождало на тези брауни. Съпругът ми, който не се слави като голям експериментатор по отношение на съчетаване на храни и напитки, също одобри комбинацията.

ĄłęΧąŋđŗįą

2 коментара:

Malvina каза...

Къде е гърлото на бутилката - объркана съм - моля те върни гърлото на бутилката :-) Готини снимки !

AleXandria каза...

Не ме карай да ти отговарям, къде е гърлото на бутилката, че се старая да изглежда като че от чаша пием бирата :))
За снимките - разликата е едва доловима, нали :))