сряда, 23 ноември 2011 г.

Салата с пушена скумрия и боб

Продукти:
1 пушена скумрия
1 ч.ч. зрял фасул
1 глава червен лук
2-3 кисели краставички
сокът от 1 лимон,
магданоз, сол, черен пипер на вкус


Рибата се почиства от кожата и костите и се нарязва на кубчета. Лукът и краставичките се режат на тънки ивички. Всичко се смесва със сварения фасул, след което се овкусява със сока от лимона, сол, черен пипер и магданоз.
Аз лично не слагам черен пипер и магданоз на тази рецепта. Става много вкусна зимна салата.
Добре подхожда на 10 или 20 годишен Портвайн! :)

ĄłęΧąŋđŗįą

4 коментара:

Malvina каза...

Веднага я изяждам тази салатка и отивам да танцувам 4 часа в Портвайна или обратното или второто като следствие на първото ﻙﻎ ﻐﻖﻞﻱﻻﺽﺞﺔﺲ Ха! Мисълта ми продължи на арабски ﻸ

Malvina каза...

Единственото обяснение, което мога да дам за арабския в главата ми е въглеродният диоксид, който отделиха „гроздята” докато аз преоблечена като мъж танцувах национален португалски танц.

* Въглеродният диоксид (въглероден двуокис) е химично съединение. Молекулата му се състои от един атом въглерод и два атома кислород. Той е газ без цвят и миризма. Съдържанието на въглероден диоксид във вдишваният въздух предизвиква чувство на задушаване. Човек няма рецептори за недостатъчно съдържание на кислород, което е фаталното.

AleXandria каза...

Извини ме, че ще ти го кажа на български - не за друго, на този компютър нямам арабска клавиатура, както на собствения ми, но.... мисълта ми е, че това, което е в главата ти не е резултат само от въглероден диоксид, а от далеч по-сложни химични съединения.

Malvina каза...

Viva la fantasia!